15 sekunders svarstid i snitt för kundsupport (pÄ en lördag)...
I lördags var svarstiden i Telness support pĂ„ magiska 15 sekunder i snitt đ„
Sveriges VĂ€rldens bĂ€sta support fortsĂ€tter verkligen att leverera! â oavsett dag i veckan eller tid pĂ„ dygnet. Kul att kunna leverera snabb support till vĂ„ra kunder! đ
VÀrldens bÀsta support...
...för vÀrldens bÀsta kunder!
Tack till vÄr fantastiska support som levererar lÄngt över alla telekombranschens förvÀntningar. Med er fÄr vÄra kunder uppleva telefoni som det ska vara - total frihet och trygghet i att hjÀlpen inte Àr lÀngre Àn 1 minut bort.
Anledningarna till att vi Àlskar att prata med vÄra kunder i supporten:
Vi fÄr chansen att bygga relationer med vÄra kunder och höra deras reflektioner och inspel.
Vi fÄr chansen att visa hur bra och snabba vi Àr.
Att pÄ riktigt lyssna pÄ kunderna och anvÀnda supporten som input till övrigt utvecklingsarbete gör att den fÄr en helt annan vÀrdering i bolaget. Det Àr genom fortsatt bra kontakt vi kan stÀrka vÄra förhÄllanden med kunder, samtidigt som vi fÄr hjÀlp att utveckla tjÀnsten till att passa fler.
Företagares tid Àr oerhört viktig och dÀrför Àr vi mÄna om att prioritera vÄra kunders tid. SjÀlvklart ska de inte behöva vÀnta pÄ att fÄ sina frÄgor besvarade eller lÀgga onödig tid pÄ att sitta i kö.
Faktumet att kunderna alltid kan göra allt sjÀlva inne pÄ Telness Portalen gör ocksÄ att vi hinner med att lÀgga tid pÄ de frÄgor som kommer till oss personligen, och det gillar bÄde vi och vÄra kunder.
Vi tror att anledningarna till att vÄra kunder Àlskar Telness support Àr:
Vi har ca 1 minut i svarstid i snitt, oavsett dag i veckan eller tid pÄ dygnet.
Vi löser och agerar direkt pÄ vÄra kunders frÄgor, problem eller feedback.
Vi har utvecklat och förbÀttrat tjÀnsten baserat pÄ vÄra kunders önskemÄl.
Vi Äterkopplar alltid pÄ feedback eller önskemÄl, oavsett om vi löser det imorgon eller lÀngre fram i tiden.
Sist men inte minst...
... vill vi passa pÄ att lyfta nÄgra av de fina citaten vi fÄtt som omdömen pÄ Trustpilot. För visst fÄr man skryta lite nÀr man pÄ riktigt har nÄgonting att vara stolt över?
Telness har hösta betyg pĂ„ 95% utav sina kundomdömen đ Sedan Telness lanserade har vi haft som mĂ„l att skapa den bĂ€sta kundupplevelsen och vĂ€rderar supporten som en oerhört viktig del av det.
BÀst i test - prova om du vÄgar! Detta mÄste Àrligt talat vara den mest service-minded och vÀrdskapsfokuserade verksamhet i hela landet. Otroliga Àr dem, snabba, precisa och professionella hela vÀgen. Hur har man hittat dessa stjÀrnor och satt ihop dem till ett enda företag? - Otroligt!
Fantastisk Service! Vi var i behov av en telefonvÀxel och Telness löste biffen. TjÀnsten Àr lÀtt att förstÄ, snabb att starta upp eller Àndra men anledningen till att man stannar kvar hos Telness Àr deras support. Fantastisk upplvelse frÄn start till mÄl med proaktiva, hjÀlpsamma och framförallt lösningsorienterade medarbetare. 5 stjÀrnor Ät ert hÄll!
Du kan lÀsa fler omdömen pÄ Trustpilot.
Vill du ocksÄ blir kund hos Telness. Klick hÀr för att lÀsa mer om vÄra tjÀnster.
Mer frÄn bloggen
Varför skaffar entreprenörer & smÄföretag en vÀxel?
Majoriteten av Telness kunder faller inom kategorin smÄföretag eller entreprenörer. DÀrför vill vi genom denna artikel förklara varför du som entreprenör eller företagare, kommer tjÀna pÄ att ha en vÀxel.
Internationella kvinnodagen.
I samband med internationella kvinnodagen har vi fÄtt stÀlla "3 snabba frÄgor" till fem kvinnliga ledare som har delat med sig av deras bÀsta tips och lÀrdomar.
Vanliga misstag i vÀxeln.
I denna artikel gĂ„r vi igenom vanliga vĂ€xelmisstag som kunder kan rĂ„ka ut för. Hoppas du inte kĂ€nner igen nĂ„gra! đ