Världens Bästa Support hos en mobiloperatör?mobiloperatör?
Världens bästa support, för världens bästa kunder!
Har ni någonsin sett en mobiloperatör som har hösta betyg på 98% utav sina kundomdömen? Sedan Telness lanserade har vi haft som mål att skapa den bästa kundupplevelsen och värderar supporten som en oerhört viktig del av det.

Några av anledningarna till att våra kunder älskar Telness support:
Vi har haft under 1 minut i svarstid i snitt, oavsett dag i veckan eller tid på dygnet
Vi löser och agerar direkt på våra kunders frågor, problem eller feedback
Vi har utvecklat och förbättrat tjänsten baserat på våra kunders önskemål
Vi återkopplar alltid på feedback eller önskemål, oavsett om vi löser det imorgon eller längre fram i tiden
Några av anledningarna till att vi älskar att prata med våra kunder i supporten:
Vi får mycket bra inspel som gör att vi kan förbättra tjänsten
Vi prioriterar all utveckling baserat på vad våra kunder önskar och efterfrågar, dvs det som våra kunder bryr sig mest om
Vi får chansen att bygga relationer med våra kunder och höra deras reflektioner och inspel
Vi får chansen att visa hur bra och snabba vi är
Att på riktigt lyssna på kunderna och använda supporten som input till övrigt utvecklingsarbete gör att den får en helt annan värdering i bolaget. Det är genom fortsatt bra kontakt vi kan stärka våra förhållanden med kunder, samtidigt som vi får hjälp att utveckla tjänsten till att passa fler.
Företagares tid är oerhört viktig och därför är vi måna om att prioritera våra kunders tid. Självklart ska de inte behöva vänta på att få sina frågor besvarade eller lägga onödig tid på att sitta i kö.
Faktumet att kunderna alltid kan göra allt själva inne på telness.se gör också att vi hinner med att lägga tid på de frågor som kommer till oss personligen, och det gillar både vi och våra kunder.
Sist men inte minst vill vi passa på att lyfta några av de fina citaten vi fått som omdömen på Trustpilot. För visst får man skryta lite när man på riktigt har någonting att vara stolt över?
Bäst i test - prova om du vågar! Detta måste ärligt talat vara den mest service-minded och värdskapsfokuserade verksamhet i hela landet. Otroliga är dem, snabba, precisa och professionella hela vägen. Hur har man hittat dessa stjärnor och satt ihop dem till ett enda företag? - Otroligt!
Fantastisk Service! Vi var i behov av en telefonväxel och Telness löste biffen. Tjänsten är lätt att förstå, snabb att starta upp eller ändra men anledningen till att man stannar kvar hos Telness är deras support. Fantastisk upplvelse från start till mål med proaktiva, hjälpsamma och framförallt lösningsorienterade medarbetare. 5 stjärnor åt ert håll!
Mer från bloggen

Vad är IVR (Interactive Voice Response)?
Låt oss berätta. Ett Interactive Voice Response-system, eller IVR som det förkortas, är ett smart och kostnadseffektivt sätt att förbättra företagets kommunikation med sina kunder.

Martina Klingvall såg en lucka – nu utmanar hon jättarna | Techarenan News
Telekombranschen har hittills dominerats av fyra jättar men Martina Klingvall såg en lucka och i dag utmanar hennes bolag Telness de stora aktörerna och omsättningen ökar snabbt.

Vad är skillnaden mellan privatabonnemang och företagsabonnemang?
Funderar du ibland på vad som är skillnaden på ett privatabonnemang och ett företagsabonnemang? Målet är att du ska lägga så lite tid som möjligt på onödig administration, få kontroll över bolagets totala kostnader och få maximal flexibilitet, för att istället kunna lägga tid och pengar på att bedriva din egen verksamhet.