7 saker du kanske inte visste fanns i Telness mobil växel.
Under sommaren har vi tagit tillfället i akt och kontaktat några av våra kunder för att samla in feedback och önskemål för att vi ska kunna fortsätta anpassa vår tjänst utefter behov. Efter att ha pratat med flertal härliga Telness-kunder gällande främst växeln kom vi fram till att det är många som fått uppfattningen om att vår molnbaserade företagsväxel är statisk och inte löpande släpper nya funktioner. Denna insikt var väldigt värdefull för oss och det är självklart något vi vill ändra på.
Därför har vi sammanfattat en ”Visste du att?”-lista på olika funktioner vi under året har byggt för att förtydliga ännu mer vad du som mobil växelkund har möjlighet att nyttja.
Visste du att..
du kan vidarekoppla inkommande samtal till kollegor direkt i Telness app?
du kan ställa in tillgänglighet i Telness app om du är på exempelvis semester, lunchrast eller i möte?
du kan använda Telness växel oavsett vilken mobiloperatör du har på ditt mobilabonnemang?
du kan med Telness företagsväxel ha knappval och kö-funktion?
du kan skräddarsy öppettider och spela in personliga välkomstmeddelanden?
du kan bestämma själv vem som ska ta emot samtalet först i en ringslinga?
I samband med detta tänkte vi också berätta hur vår process funkar när du som kund lämnar feedback till oss. Oavsett i vilken kanal du lämnar in ett önskemål hamnar det direkt i en intern roadmap som löpande fylls på i takt med att vi får in feedback. Får vi in samma feedback från flera kunder prioriteras detta upp vilket innebär att vi kan kategorisera vad våra kunder är i störst behov av just nu och därmed agera snabbare på det.
Vi är stolta över processen Telness har etablerat internt och den har lett till att vår tjänst på riktigt är uppbyggd baserat på kundfeedback och ständigt fortsätter att utvecklas utefter era önskemål.
Just nu jobbar vårt tech-team för fullt med att utveckla ännu fler växelfunktioner tack vare era önskemål och förfrågningar.
Vi vill fortsätta bygga världens bästa bolag och det är med hjälp av er vi kan fortsätta göra det möjligt.
Med ❤️ från Telness-teamet