Förbättra samarbetet med en mobil växel
Dela på samtalen med dina kollegor och hjälp dina kunder att koppla sig till rätt person. Smidigare samarbete med en man-behöver-inte-gå-ett-j*3#a-webbinarium-för-att-använda mobil växel 👊
Operatörsoberoende
Alla svenska mobilnummer går att koppla till din växel, oavsett operatör.Inga leverans- eller bindningstider
Ställ in, använd och ändra i växeln direkt efter beställning.
Vad kan en mobil växel kosta?
Inte så mycket är svaret!
Välj den användarnivå som passar dig och använd de funktioner som ingår för att förenkla din vardag som företagare.
29 kr/månad för växelnummer
49 kr/månad per BAS-användare
149 kr/månad per PLUS-användare
Vad ingår i användarnivåerna?
Skräddarsy en lösning som passar ditt företag
Företagsnumret behöver inte vara kopplat till enbart en person. Börja istället samarbeta inom teamet och sätt upp växeln så att den automatiskt hjälper er hantera samtalen. Ställ in era öppettider, spela in svarsmeddelanden, lägg till de mobilnummer som ska kunna svara i växeln och använd knappval så att dina kunder får rätt hjälp.
Om någon av er är upptagna så ändrar ni bara status på tillgängligheten i appen och så dirigeras samtalen automatiskt till någon av kollegorna. Magiskt!
Funktioner i växeln
Bygg och justera som du vill
Knappval
Skicka dina inkommande samtal till rätt person eller avdelning. Lägg till ett meddelande som spelas upp för den som ringer in. Exempelvis "Tryck 1 för Sälj, Tryck 2 för support.."
Öppettider
När vill du att dina kunder ska kunna nå dig? Ställ in växelns öppettider och bygg ett flöde av händelser som ska ske när det är öppet och stängt.
Mobilnummer som tar emot samtal
Koppla de mobilnummer som ska svara på inkommande samtal och välj vem om det ska kopplas till alla samtidigt eller i en turordning. Dessa mobilnummer blir växelns användare.
Röstbrevlåda
Skapa en röstbrevlåda som samtalet ska kopplas till om ingen kan svara. Lyssna av meddelanden via Telness-appen.
Placera samtal i en kö
Välj vilka mobilnummer som inkommande samtal ska ringa på. Om alla i gruppen är upptagna väntar inkommande samtal i kö tills någon blir tillgänglig.
Svarsmeddelande
Skapa ett personligt mottagande i växeln för dina kunder. Välj ett befintligt eller spela in ett nytt svarsmeddelande för att förmedla information.