Spa, träning och lyx - Möt Sturebadet.
Drömmer du dig också bort till ett lyxigt spa där du får ladda upp batterierna igen? Eller kanske är du träningstypen som behöver fysisk aktivitet för att samla kraft? Oavsett hur du väljer att samla energi har vår fantastiska kund Sturebadet något som passar för dig.
I den här intervju har vi pratat med Markus vars roll är Chief Information Officer. Han berättar om Sturebadets traditioner, hans krav på en operatör och hur Telness har hjälpt dem bli mer flexibla.
Eftersom det inte fanns någon bindningstid och installationen var så enkel vågade vi ta steget för att uppleva skillnaden. Vi har varit otroligt nöjda sedan dess. - Markus Hellgren, Sturebadet
Välkomna till Telness, Sturebadet! Vill ni berätta mer om er och vad ni gör?
Sturebadet grundades 1885 och vi håller än idag fast i idén som grundaren Carl Curman hade om att främja hälsa och välbefinnande. Ihop med våra starka traditioner utmanar vi vår grundidé på ett modernt sätt och kommer ofta med många spännande nyheter.
Vi erbjuder ett utbud av hälsotjänster i form av spa, behandling, gym och restaurang med syftet att få människor att må så bra som möjligt.
Vi är glada över att ni har valt Telness som er operatör. Varför valde ni just oss?
Tidigare hade vi en av de "stora traditionella" operatörerna men med dem saknade vi den personlig kontakt och snabb service som vi efterfrågade. Vi kunde ha problem med allt från fakturor till funktionalitet och blev bollade mellan avdelningar och personer, ibland i flera månader. Det blev så ohållbart att vi var tvungna att säga upp avtalet i förväg.
När jag undersökte utbudet på marknaden hittade jag Telness som utlovade att arbeta på ett nytt sätt. Eftersom det inte fanns någon bindningstid och installationen var så enkel vågade vi ta steget för att uppleva skillnaden. Vi har varit otroligt nöjda sedan dess.
Varför är det viktigt för er att inte ha någon bindningstid?
Jag tror på långsiktiga relationer, men den traditionella modellen där ena parten låser in sig i flera års bindningstid är föråldrad. Med Telness är vi flexibla. Vi kan när som helst ändra mängden data, säga upp eller pausa enskilda abonnemang eller säga upp hela kontraktet om vi så skulle vilja. Det är helt på våra villkor.
Kundservicen på chatten fungerar dessutom toppen. Känslan är att den som tar vårt ärende även löser det från start till slut, det uppskattar vi verkligen!
Vilka tips skulle ni vilja skicka till andra företag som ni själva använder er av för att öka kundnöjdheten?
Lyssna på kunden.
Håll fast i traditioner och relationer men tänk samtidigt framåt.
Tack Markus och Sturebadet för att vi fick intervjua er. Vi är glada över att ha er som kunder!
Med ❤️ från Telness-teamet.
Modulai väljer Telness
"Vi kan nu sätta upp nya abonnemang på ett fåtal minuter vilket gör att vi kan lägga tiden på onboarding av våra nya kollegor istället." - Magnus, Head of Growth hos Modulai
Digitala pantbanken Pantit väljer Telness
”Att kunna lägga till användare i växeln och att det inte spelade någon roll vilken mobiloperatör användaren hade gjorde det väldigt smidigt att komma igång.” - CTO och grundare för Pantit
Kundporträtt - Möt den växande redovisningsbyrån Setly
Vi intervjuar Henrik, grundare och VD på Setly om deras tidigare utmaningar med telefonilösningar och hur Telness passade in för just deras behov.
Är du Telness-kund och skulle vara intresserad av att göra en intervju?
Tveka inte att höra av er till oss!
Vi på Telness tycker att det är otroligt kul att få lära sig mer om andras branscher och framgångar, samt att kunna hjälpa till med enklare telefoni så att våra kunder istället kan fokusera på att växa sin egen verksamhet.