Välkommen till Telness!
Den nya generationens mobiloperatör.
Vi är glada att just du har hittat hit och hoppas kunna hjälpa dig spara tid och huvudvärk på företagstelefoni. Vi har byggt Telness speciellt för företag och utmanar de stora och gamla operatörerna på marknaden med en enkel och digital lösning.
Skillnaden med Telness
Vi startade Telness för att ändra förväntningarna och standarden på telekom. Detta genom att investera i att bygga tekniken själva för att kunna göra användarupplevelsen annorlunda på riktigt för våra kunder. Att ändra gamla sanningar, dolda villkor och kostnader som gamla operatörer annars tjänar pengar på är utmanande – men det är dags att någon tar kampen. Det tror vi är anledningen till att vi har nöjdast kunder av alla operatörer på Trustpilot.
100% Nöjd kundgaranti
Om du inte är helt nöjd med Telness så får du pengarna tillbaka för den senaste månadens fasta avgifter. Vi vill förtjäna dig som kund varje dag, inte bara vartannat år.
Så tycker vi att bra tjänster ska fungera.
VIP-support
Vårt mål är att du som företagare ska kunna hantera telefonin på egen hand utan krångel. Därför har vi gjort administrationen helt digital. Skulle du ändå behöva vår hjälp med något, finns vi här för dig.
Vår support erbjuder dig personlig hjälp med en svarstid på oftast under 1 minut.
För våra kunder ingår alltid
VIP-support
Vi svarar i snitt på under en minut - alla dagar.
Schysst affär
Inga som helst dolda avgifter och helt transparenta villkor.Ingen bindningstid
Helt obundet. Inga bindnings- eller uppsägningstider.
Pålitlig täckning
Alltid snabb och pålitlig täckning i Telias nät.Nöjd kund-garanti
Pengarna tillbaka om du inte är nöjd. Oavsett anledning.Bäst varje dag
Automatiska förbättringar och uppgraderingar för alla.
När du behöver hjälp svarar någon av oss inom 1 minut
Vi tror att det är en av anledningarna till att vi har högst betyg av alla operatörer i Sverige på Trustpilot.
Nyfiken på mer?
På Telness blogg delar vi med oss ännu mer av vår resa mot att bygga världens bästa bolag. Ta del av intervjuer med våra kunder, nyheter inom telekom och uppdateringar i tjänsten.