Hur lång bindningstid och uppsägningstid har jag?
Hos Telness har du ingen bindningstid, och du betalar endast för innevarande månad när du avslutar dina tjänster. Vi tror på att erbjuda en produkt som du är nöjd med, varje dag och varje månad, och som kräver att vi ständigt levererar oslagbar service. Vi anser inte att långa avtal eller flera månaders uppsägningstid bidrar med något värde – snarare skapar de mer irritation än nytta.
Du kan när som helst ändra, pausa eller avsluta ditt abonnemang eller din växel, direkt via vår portal där du loggar in med mobilt BankID.
Observera att Telness fakturerar i förskott för innevarande månad. Det innebär att när du avslutar dina tjänster i början eller mitten av månaden, har du redan betalat för hela månaden. För att maximera värdet av din betalning rekommenderar vi att du avslutar eller flyttar dina tjänster i slutet av månaden. Inga ytterligare kostnader kommer att faktureras efter att du har avslutat tjänsterna, förutom eventuella kostnader som kan tillkomma i efterhand, såsom extra pålagd surf, trafik till utlandet och betalsamtal/SMS.