Vad betyder en ”digital mobiloperatör”mobiloperatör” för dig som kund?
Vad menar vi egentligen när vi säger att vi är en digital mobiloperatör? Och vad betyder det i värde för dig som kund? Vår CTO berättar om varför och hur vi byggt Telness för att spara tid och huvudvärk för företagare!
Kortfattat innebär att vara “en digital mobiloperatör” att vi har automatiserat det som tar onödig tid vid telefoni-administration och att vi byggt bort krångel vid till exempel byten eller ändringar! På tiden tycker vi.
Några konkreta exempel på
varför detta är värdefullt för dig:
Du kan lägga till, ändra eller ta bort företagsabonnemang med ett klick utan att behöva kontakta kundservice eller besöka en butik.
Om du ska flytta ett nummer (portera) väljer du bara datum och ägare av numret idag, sedan görs resten automatiskt.
Du får en översikt över hela företagets telefoni och kostnader, så att ni kan säkerställa att ni har vad ni behöver och att ni bara betalar för tjänster som ni använder.
Automatiska processer innebär att sannolikheten för fel minskar avsevärt, du vill ju bara att det ska funka?
Telness har sjukt snabba support-tider för att vi har kortare köer!
Vi sparar i snitt 90% av företagares administrationstid och 30% onödiga kostnader tack vare automatiserade processer och digitala verktyg.
Mer från bloggen
7 saker du kanske inte visste fanns i Telness växel
"Vår växel är levande och fylls hela tiden på med nya coola funktioner baserat på kundfeedbacken vi får in."
Så får du företaget att växa smart
Precis som många andra företag, rekryterar vi kontinuerligt för att hitta det absolut bästa teamet för oss. Det är otroligt kul att ta in nya anställda och se företaget växa, få in ny kompetens och själva få möjlighet att reflektera över hur vi jobbar och varför vi har valt att göra saker på olika sätt.
Glenn Hysén hälsar dina kunder välkomna i företagets växel!
Nu kan du få Göteborgsskämt från Glenn Hysén i din företagsväxel med Telness.