I november lanserade vi äntligen Växel Plus. Men det betyder såklart inte att vi slutar uppdatera och förbättra tjänsten utifrån er feedback. Här kommer det senaste nytt från vad som har hänt med Telness molnbaserade företagsväxel och hur vi har uppdaterat den för dig! 🎉
Nu kan du alltså ställa in tillfälliga avvikelser i dina växelöppettider i form av dygn såväl som timmar. Till exempel, om du vill att växeln ska vara stängd mellan 24-26 december kan du nu välja dessa som hela dygn istället för att ställa in mellan vissa särskilda timmar dessa dagar.
Precis som det låter! Du som har Telness App och uppdaterar den kan nu se både din egen telefonbok och telefonnummer som tillhör ditt företag. Här har du en lista på kontakter från ditt företag som har mobilabonnemang eller ligger inne som växelanvändare i växeln.
Har du Växel Plus och använder Telness App? Då kan du numera se vem som är tillgänglig, i vilken växel samt själv logga in eller ut ur de växlar du är med i.
Har du missat samtal i något av dina växelnummer? Nu får du upp notiser från appen när du har ett nytt röstmeddelande och kan direkt lyssna av det i appen. Smidigt!
Idag presenterar Telness och Elgiganten ett samarbete där Elgiganten och the Phone House utökar sitt abonnemangsutbud med Telness, mobiloperatören för företagare i den digitala eran.
Äntligen kan vi meddela att vi växlat upp vår digitala växel! I tillägg till vår tidigare växel har vi nu lanserat Växel Plus: Samma smarta växel, men ett användaravtal för dig med behov av fler, avancerade växelfunktioner.
Vi förstår, det är tjatigt med en uppstickare som erbjuder lite bättre villkor än de gamla företagsoperatörerna. Men alla tjänster här i världen är inte för alla, så vi samlade våra tre bästa argument för att behålla din nuvarande operatör och alltså inte byta till oss. Håll tillgodo!