Är det flexibilitet som önskas? Då är det självklart flexibilitet ni ska få. Bara det bästa för de bästa.
Tidigare i år lanserade vi uppdateringen för våra kunder att de numera kan pausa sitt företagsabonnemang i upp till 6 månader. Nu lanserar vi samma möjlighet även för våra växelkunder! 🙌
Växeln pausas omedelbart, upp till 6 månader
Du betalar inget mer för ditt växelnummer innevarande månad
Ditt nummer finns kvar när du vill komma tillbaka
Växeln kan aktiveras igen när som helst, inom en arbetsdag
När du pausar din växel kan du, precis som med pausade abonnemang, spara ditt fastnummer hos oss upp till 6 månader. Detta innebär en smidigare start om du ska aktivera upp din växel / verksamhet igen inom sex månader. Du slipper byta ut ditt fastnummer och dina kunder vet vart de ska ringa.
I portalen, under fliken ”Växel” kan du hitta den växel du vill pausa och klicka på kugghjuls-symbolen till höger. Där kan välja att antingen pausa eller avsluta din växel. Enkelt.
Tack vare input från våra kunder och fortsatt fokus på kundupplevelse kan vi utveckla våra tjänster kontinuerligt utifrån vad företagare vill ha och behöver. Telness är levande och du som kund har makten att påverka hur vi utvecklar våra tjänster framåt!
Bästa hälsningar från Telness Tech-team ❤️
Telekombranschen har hittills dominerats av fyra jättar men Martina Klingvall såg en lucka och i dag utmanar hennes bolag Telness de stora aktörerna och omsättningen ökar snabbt.
Funderar du ibland på vad som är skillnaden på ett privatabonnemang och ett företagsabonnemang? Målet är att du ska lägga så lite tid som möjligt på onödig administration, få kontroll över bolagets totala kostnader och få maximal flexibilitet, för att istället kunna lägga tid och pengar på att bedriva din egen verksamhet.
Nu utökar Telness och Elgiganten / The Phone House ett samarbete som inleddes i våras, där företagskunder nu kan köpa Telness tjänster både på Elgigantens hemsida, samt via samtliga av Elgiganten varuhus i Sverige.