Att utmana en bransch är inte alltid enkelt. Men när det resulterar i innovativa lösningar som på riktigt hjälper, är det såklart värt det. Det är något som både vi på Telness och en av våra kunder, mySafety kan skriva under på.
Vi har intervjuat Karl Hemming på mySafety Försäkringar om hur en vanlig arbetsdag kan se ut för honom, varför de valde att byta mobiloperatör till Telness och vad hans bästa tips är för en riktigt effektiv arbetsdag.
mySafety Försäkringar har sedan 20 år tillbaka utmanat försäkringsbranschen med innovativa lösningar för såväl nya som gamla problem och brott. Vi är ledande inom ID-skyddsförsäkring samt andra trygghetstjänster som förenklar i vardagen. Genom partners och våra egna kanaler erbjuder vi försäkringar till privatpersoner och företag i Norden.
Läs mer om mySafety: www.mysafety.se
Jag gör allt mellan himmel och jord som behövs inom IT. Men som fokus så hjälper jag mina medarbetare med att se till att deras datorer och program fungerar utan strul eller jobbiga felmeddelanden.
En inbjudan till en födelsedagsmiddag.
Personligen håller jag ett öga på email-flödet oavsett om jag är på möte eller flygandes fot. Jag ser dessutom till att vara tillgänglig för kritiska ärenden som kan dyka upp, så att vi alltid kan leverera bra tjänster till våra kunder.
Bra täckning på så många platser som möjligt. En stor avgörande faktor var även tillgången till en smidig portal som underlättar administrationen av företagsabonnemang för våra medarbetare.
Försök bli klart med så mycket som möjligt som kommit under dagen så att du kan börja på en ny kula nästa dag utan att ha massa kvar i släpet. Samt kaffe så klart, stora mängder kaffe.
☕ ☕ ☕ ☕ ☕
Superbra tips för en effektiv arbetsdag, särskilt det med kaffet. Tack för att vi fick lära känna både dig och mySafety lite bättre.
Är du nyfiken på hur Telness skulle kunna hjälpa dig spara dig både tid och pengar? Skriv till oss i chatten så hjälper vi dig få koll och kontroll över telefonin!
Med ❤️ från Malin Holsner och Telness-teamet
Vi är stolta över att kunna fortsätta utveckla flexibla och smarta lösningar för företagare. Tidigare lanserade vi möjligheten att pausa mobilabonnemang. Nu kan våra kunder även pausa sin växel hos oss.
Nu utökar Telness och Elgiganten / The Phone House ett samarbete som inleddes i våras, där företagskunder nu kan köpa Telness tjänster både på Elgigantens hemsida, samt via samtliga av Elgiganten varuhus i Sverige.
Det har varit en spännande vår med många både mindre och större förbättringar i våra tjänster och erbjudande. Se en lista på utvalda saker som implementerats under våren och gör er telefoni bättre.