Kundintervju

WarOnCancer berättar om sin upplevelse med Telness

19:e februari, 2019

Vi är otroligt stolta över att ha WarOnCancer som kund hos oss. Vi har därför pratat med Sebastian Hermelin, COO & medgrundare hos WarOnCancer för att få höra mer om deras upplevelse av Telness hittills.

Om WarOnCancer

“WarOnCancer är ett tech-företag som utvecklar det sociala nätverket för cancerdrabbade. Målet är att stärka den mentala hälsan hos alla som drabbas genom storytelling delandet av erfarenheter. Vi vill förändra samhällets syn på cancer och för att göra det samarbetar vi även med läkemedelsindustrin och sjukvården för att utvärdera nya engagerande sätt att samla in patientdata som kan fortskrida cancerforskningen samt effektivisera cancervården.”

WarOnCancer.com

Sebastian HermelinA pointing curved arrow

Hur kommer det sig att ni valde att byta till Telness?

Vi bytte till Telness för att få en enklare hantering av våra mobilabonnemang. Det är en hygienfaktor att inte lägga för mycket tid på onödig admin.

Telness gör att vi kan lägga mer tid på att förändra världen för alla som drabbats av cancer.

Sen känner jag Martina väl från KTH och jag visste att hon inte skulle starta en ny mobiloperatör om den inte var kick-ass!

Vad är er upplevelse av Telness hittills?

Mycket bra! Jag tror vi var en av de första kunderna och vi har inte haft något problem hittills. Jag har snurrat till det själv en gång och fått slut på datat när jag var i USA på jobb men med en snabb notis till support-teamet så var jag ”up and running” igen.

Tack till Sebastian och WarOnCancer för de fina orden!