Hur mycket surfar en företagare i egentligen i snitt?
Vi är väl medvetna om att förbrukningen av surf årligen ökar och att behovet av internet inte alls är det samma som det var för bara fem år sedan. Till följd av den digitala eran vi befinner oss i, kan vi idag vara uppkopplade dygnet runt och lösa våra ärenden direkt via våra telefoner för att tidsoptimera dagarna. Innebär då detta att företagsabonnemangen behöver de stora datapaketen som marknadsförs digitalt, lokalt och i tv-reklamerna?
Så hjälper Telness företagare få koll på surfen
Vi känner oss därför stolta att vi med hjälp av vår tekniska plattform samt uteslutande av såväl bindningstid som uppsägningstid kan ge tillbaka makten till kunderna för att de ska få full kontroll på deras abonnemang och verkliga förbrukning. I portalen får du som företagare en tydlig överblick över bolagets förbrukning och kan enkelt justera i surfmängden utefter ert faktiska behov. Om du vet att du kommer befinna dig utanför WiFi-zonen endast under semestertider, varför betala för samma surfnivå hela året?
Dagligen hjälper vi flertal små- och medelstora företag att få tillbaka kontrollen över deras företagstelefoni. Genom en flytt till Telness kan du även få hjälp (om du önskar) från vårt säljteam att se över förbrukningen på respektive företagsabonnemang hos din nuvarande operatör för att vi sedan ska kunna erbjuda paket som matchar er förbrukning. Detta helt utan bindningstider, uppsägningstider och en support med en svarstid i snitt under 1 minut sedan lanseringen 2017.
Det här är en av alla anledningar som vi har Sveriges nöjdaste företagskunder enligt Trustpilot.