Telness blogg är utnämnd till en av årets bästa operatörsbloggar 2020!
Mer från bloggen
Ny abonnemangsvy i portalen med fler möjligheter
För att göra det smidigare för dig att hitta och administrera dina abonnemang, har vi nu tagit fram fler möjligheter i portalen med en ny abonnemangsvy. Skapa, sortera, sök och ladda ned din information.
3 anledningar att inte skaffa en mobil växel.
I denna artikel gör vi det enkelt för dig. Vi delar med oss av 3 anledningar att inte skaffa en mobil växel. Håller du med anledningarna vet du att en företagsväxel inte är något för dig.
Varför satsar företag på self-service?
Genom lyckad self-service blir kunderna nöjda, vilket är det absolut viktigaste. Men det öppnar också upp många nya möjligheter på olika plan inom företaget. Tiden som ett företag sparar in på att många kunder vänder sig till self-service går att lägga på andra faktorer i företaget. Till exempel på att förbättra andra funktioner hos företaget som kommer att gynna både personalen och kunderna. I denna artikel dyker vi in i hur Telness arbetar med Self-service.