3 anledningar att inte skaffa en mobil växel.
Du kanske tänker - En växel, är det en sån där plastig fast telefonen med massa knappar på som ofta står i receptioner? Det känns inte särskilt användbart. En mobil växel låter lite modernare, men vad innebär en sån?
Istället för att rabbla upp massa funktioner som ingår i en mobil växel kan vi börja med att se om en sån passar för dig. Om du håller med om nedanstående anledningar är Telness mobila växel inget för dig.
1. Du lämnar gärna ut ditt privata mobilnummer till kunderna
Alla vill vara bästa vänner med sina kunder men ibland kanske det måste finnas en gräns? Det telefonnummer som du haft sen du var 12 år gammal är nu inte längre ditt. Det tillhör företaget och kunderna. Rädda numret medan du kan och skaffa ett fast-/växelnummer att skylta med. Det ser även proffsigare ut.
2. Du vill ta emot samtal alla timmar på dygnet
Öppettider? Det är bara något som butiker har. Du är alltid där för kunden, i vått och torrt - oavsett tid på dygnet, julafton, bröllop eller på BB. Inte tänker vi då stoppa dig.
Psst.. med en växel kan du koppla öppettider med svarsmeddelande som informerar kunden att till exempel maila dig, återkomma imorgon eller lämna ett meddelande efter tonen.
3. Ett missat samtal är inte hela världen för ditt företag
Vem bryr sig om kö-funktioner, röstbrevlåda och knappval när du kan leva livet på kanten? Missar du ett samtal så var det inte menat helt enkelt. De affärsmöjligheter man aldrig fått höra om, har aldrig funnits.
😉
Nu har vi fått ha vårt roliga och hoppas att vi fått fram minst ett leende eller en liten fnysning ur näsan. Kanske till och med båda samtidig. Det vore förträffligt!
Vi är övertygade om att vi har funktioner som kan förbättra er kommunikation med kunderna och samtidigt hjälpa er bli effektivare. Telness företagsväxel passar som handen i handsken lika väl för entreprenören som för medelstora företag och fungerar med alla operatörer.
Valet är ditt.