Customer Success Manager
Vill du vara med på en spännande resa och utvecklas tillsammans med ett av Sveriges mest spännande telekombolag? Nu utökar vi vårt Customer Success team och söker en duktig kollega som vill vara med och förändra en bransch!
Telness har Sveriges nöjdaste telekomkunder, något vi är extremt stolta över. En av de främsta anledningarna till detta är vår fantastiska support som dagligen bidrar till att göra kundupplevelsen till något utöver det vanliga.
Som Customer Success Manager ansvarar du bland annat för att hjälpa Telness befintliga och potentiella kunder med att besvara deras frågor eller lösa deras eventuella problem. Du kommer också att ha ett utökat ansvar för administrativa frågor som ex. fakturering och schemaläggning.
För att trivas i rollen är du både lösningsorienterad och kreativ men också strukturerad och ansvarstagande. För rätt person finns det stora möjligheter att utvecklas i sin roll och växa i takt med bolaget.
Dina huvudsakliga arbetsuppgifter:
Att hantera kundförfrågningar och lösa problem på ett snabbt och effektivt sätt i Telness Support (huvudsaklig arbetsuppgift).
Hjälpa till med administrativa uppgifter som ex. fakturering, logistik och schemaläggning.
Bidra till att utveckla Telness self-service sidor bl.a. genom att säkerställa att supportsidor samt artiklar och videos är uppdaterade och korrekta.
Utvärdera, analysera och komma med förslag på initiativ som kan förbättra Telness, Telness tjänster eller effektivisera hanteringen av support och logistik efter kundkontakt.
Identifiera ytterligare önskemål och behov hos kunder och driva merförsäljning.
För att lyckas i den här rollen har du:
Ett brinnande intresse för kundupplevelse och att skapa fantastiska kundrelationer samt är duktig på att förstå kundens behov och utmaningar.
Goda kunskaper i tal och skrift i svenska och engelska.
Ett analytiskt och logiskt förhållningssätt.
Ett eget intresse av att förstå hur teknik fungerar.
Förmågan att hjälp andra och tar gärna på dig varierande uppgifter och projekt som kan hjälpa teamet.
Ordningssam och strukturerad.
Ansvarstagande och självgående med stort eget driv.
Motiverad att utvecklas, testa nya lösningar och lära dig av dina misstag.
Komfortabel i en föränderlig miljö, med stora möjligheter att påverka och där man skapar det som inte finns.
Tidigare erfarenhet av telekom, kundrelationer, administrativt arbete, content creation och försäljning är meriterande men inte ett krav. Vi premierar potential, inställning och värderingar högst och vill växa tillsammans med dig.
Du bidrar med engagemang, nyfikenhet, lyhördhet och driv för att hela tiden hitta sätt att bli bättre, både i rollen som Customer Success Manager, som team, samt i Telness erbjudande mot kund och i sin helhet. Vi arbetar tillsammans för att hela tiden förbättras, där kundernas feedback är nyckeln för ständig utveckling av Telness.
Vad vi erbjuder:
Stor utvecklingspotential och möjlighet att växa inom de områden du brinner för.
Konkurrenskraftig ersättning.
Förmåner som exempelvis friskvårdsbidrag och pension.
Mycket eget ansvar och stora möjligheter till personlig utveckling.
Du har en viktig roll i ett litet team med stor möjlighet att påverka.
Möjlighet att arbeta med en nytänkande och uppskattad produkt som förändrar en traditionell bransch.
Möjligheten att vara en del av ett härligt team som älskar att arbeta tillsammans.
Vi har möjlighet att jobba remote och på plats. Är du på plats på kontoret står vi för din frukost varje morgon.
Tycker du att det låter intressant?
Tveka inte att söka eller kanske tipsa en annan stjärna!
Anställning: Heltid
Arbetsplats: Stockholm / Distans. Vårt nya kontor ligger på Kungsgatan 60!
Start: Asap.
Sista ansökningsdagen: 2023-04-10.