Customer Success Manager
Vill du vara med på en spännande resa och utvecklas tillsammans med en snabbväxande startup? Nu utökar vi vår support med en duktig kollega som vill vara med och förändra en bransch!
Om rollen.
Dina arbetsuppgifter på Telness är:
Ansvarig för Telness Support (primär arbetsuppgift)
Finnas tillgänglig och besvara inkommande supportärenden med kunders frågor/problem/ärenden via chatt, mejl och telefon. Felsöka problem samt starta och beskriva ”issues” att hanteras av Telness-teamet eller via partners.
Hantering av Telness ”Att göra”-lista i interna Admin-gränssnittet samt hantering av logistik (utskick av SIM-kort etc.).
Säkerställa att supportsidor samt artiklar/ videos är uppdaterade och korrekta.
Utvärdera, analysera och komma med förslag på initiativ som kan förbättra Telness, Telness tjänster eller effektivera hanteringen av support och logistik efter kundkontakt.
Identifiera ytterligare önskemål och behov hos kunder och driva merförsäljning.
Djupare kunskap inom tekniska frågor
Vissa uppgifter är beroende av hur Telness verksamhet utvecklas och kundens ärenden och upplevelser kommer alltid i först hand.
För att lyckas i den här rollen har du:
Vi söker dig som på riktigt brinner för kundupplevelse och att skapa fantastiska kundrelationer. Är duktig på att förstå kundens behov och utmaningar.
Du har bra förståelse och intresse för teknik samt är duktigt i tal och skrift i svenska och engelska.
Du har teknisk förståelse både på hårdvara och mjukvara.
Du har förståelse för databaser
Du har ett analytiskt sinne och är logiskt tänkande
Du har ett eget intresse av att förstå hur tekniken fungerar. Har du till exempel suttit och spelat mycket dataspel eller byggt din egen dator hemma är det ett stort plus 🤓
Du tycker om att hjälpa andra och tar gärna på dig varierande uppgifter och projekt som kan hjälpa teamet.
Du gillar ordning och reda både runt omkring dig och i dina ”att göra listor” 😊
Att du är självgående med stort eget driv och ansvar är en förutsättning i en startup.
Du vill utvecklas, vågar testa nya lösningar och lär dig av misstag längs vägen.
Du trivs i en föränderlig startup-miljö, med stora möjligheter att påverka och där man skapar det som inte finns.
Tidigare erfarenhet av kundrelationer, administrativt arbete, projektledning och försäljning är meriterande men inte ett krav. Vi premierar potential, inställning och värderingar högst och vill växa tillsammans med dig.
Du bidrar med engagemang, nyfikenhet, lyhördhet och driv för att hela tiden hitta sätt att bli bättre, både i rollen som Customer Success Manager, som team, samt i Telness erbjudande mot kund och i sin helhet. Vi arbetar tillsammans för att hela tiden förbättras, där kundernas feedback är nyckeln för ständig utveckling av Telness.
Vi erbjuder:
Stor utvecklingspotential och möjlighet att växa inom de områden du brinner för.
Mycket eget ansvar och stora möjligheter till personlig utveckling.
Du har en viktig roll i ett litet team med stor möjlighet att påverka.
Möjlighet att arbeta med en nytänkande och uppskattad produkt som förändrar en traditionell bransch.
Möjligheten att vara en del av ett härligt team som älskar att arbeta tillsammans.
Om Telness och ansökan.
Telness grundades december 2016 med visionen att förnya Telekom. Vi utmanar de traditionella mobiloperatörerna med en enkel, digital och prisvärd tjänst anpassad för företagare och entreprenörer. Vi drivs av att förenkla komplexitet och att skapa bästa möjliga kundupplevelse för våra kunder.
Vi är en grupp på 25 Telnessare som jobbar för att bygga världens bästa bolag genom att erbjuda enklare mobiltelefoni för företagare. Vi har en kultur som inspirerar och uppmuntrar dig till att i din roll vara ditt allra bästa jag, samtidigt som vi har kul tillsammans! Vi tror att ett grymt team är grunden för att lyckas och att skapa förutsättningar för dig att växa tillsammans med oss!
Är du den vi letar efter?
Du kommer att ingå i vårt supportteam som idag består av tre personer på heltid och fem timanställda. Vi bemannar vår support alla dagar i veckan mellan 07.00-23.00 och har i snitt en svarstid under 1 minut. Vi är ett tajt och glatt gäng som älskar att jobba tillsammans och ge våra kunder det allra bästa bemötandet.
Anställningen är heltid med start omgående. Rekrytering sker löpande.
Vi erbjuder en hybrid arbetsplats med möjlighet att både jobba hemifrån och på kontor!
Ser fram emot din ansökan! 😊
Mvh Telness-teamet