Telness lanserar nöjd kundgaranti!
Nu har vi tagit nästa steg mot att garantera en kundupplevelse i världsklass.
Telness lanserar nöjd kund-garanti!
Att lansera garantin är ytterligare ett beslut som gör att vi behöver förtjäna alla våra kunders förtroende varje dag – om du inte är nöjd får du pengarna tillbaka!
Telekombranschen har länge fått dåliga betyg av kunderna i kundnöjdhetsundersökningar som görs varje år, och många känner sig lurade eller bundna i avtal som man egentligen inte vill vara kvar i. Som konsument finns det hjälp att få om du hamnar i kläm men företag har inte haft samma möjlighet vilket har gjort att villkoren fortsätter att vara till de stora operatörernas fördel.
En av anledningarna till att vi startade Telness var för att ändra bilden av hur man ser på en mobiloperatör – och på riktigt förtjäna nöjda kunder. Att man kan avsluta alla Telness abonnemang på en sekund har vi haft sedan starten men nu vill vi alltså gå steget längre för att säkerställa att våra kunder alltid är nöjda. Om vi inte levererar på vad man lovar eller gör ett dåligt jobb så ska du inte behöva betala!
Mer konkret innebär garantin att du som kund får tillbaka för föregående månadsavgift om du inte är nöjd. Känns självklart tycker vi! 😊
Läs Telekom Idag´s artikel om lanseringen här; http://telekomidag.se/telness-lovar-pengarna-tillbaka-till-missnojda-kunder/
Läs hela vår pressrelease här; https://www.mynewsdesk.com/se/telness-ab/pressreleases/mobiluppstickaren-telness-lanserar-noejd-kund-garanti-med-full-aaterbetalning-2544755